MAXIMA

MAXIMA Čia paspaudę rasite MAXIMA akcijų ir nuolaidų leidinius
 

Prekybos tinklą „Maxima“ valdanti bendrovė „Maxima LT“ – didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje.

Baltijos šalių mažmeninės prekybos lyderės istorija prasidėjo 1992 metais, Vilniuje atidarius keletą parduotuvių. Po Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo įsteigtas prekybos tinklas augo kartu su Lietuva ir ją kasdien kuriančiais žmonėmis.

Šiandien „Maximos“ veiklą galima drąsiai vadinti visos šalies verslo sėkmės istorija, parašyta kartu su darbuotojais, klientais ir tiekėjais.

„Maxima“ – didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Įmonėje dirba apie 15 tūkst. darbuotojų.

Kasdien „Maximos“ parduotuvėse Lietuvoje apsilanko daugiau nei 550 tūkstančių klientų.

Šalyje veikia apie pustrečio šimto prekybos tinklo parduotuvių.

„Maxima“ – lietuviškas prekybos tinklas. Net 80 proc. siūlomo šviežio maisto yra lietuviškas, o mūsų šalyje pagamintos prekės sudaro daugiau nei pusę visų parduodamų gaminių. Prekybos tinklas įsipareigoja išlaikyti lietuviškos kilmės prekių kiekį bei stengtis plėsti vietos gamintojų produkcijos skaičių asortimente. Bendradarbiaudama su savo tiekėjais, „Maxima“ puoselėja skaidrumą, sąžiningumą, atvirumą, geranoriškumą, tvarumą, dialogą ir lietuviškumą . Formuodama asortimentą, „Maxima“ taip pat palaiko iniciatyvas, sprendimus ir produktus, kurie skatina sveikesnę mitybą, aplinkos ir išteklių tausojimą, lietuviškumo ir tautinių vertybių puoselėjimą, atkreipia dėmesį ir padeda mažinti socialinę atskirtį šalyje.

Viso tinklo ir kiekvieno darbuotojo kasdienis darbas – pasiūlyti gerą prekę už gerą kainą ir taip savo klientams sukurti geriausią apsipirkimo patirtį.

Atsižvelgiant į skirtingus klientų poreikius, Lietuvoje veikia įvairių dydžių parduotuvės – „Maxima X“, „Maxima XX“, „Maxima XXX“ ir „Maxima XXXX“. Parduotuves „Maxima“ lengva rasti, nes jos veikia ir didmiesčiuose, ir mažesniuose miesteliuose, ir rajonų centruose. Didžiausio formato parduotuvėse dalis prekybinio ploto išnuomojama specializuotoms parduotuvėms, kad klientai galėtų patogiai rasti visas prekes ir paslaugas vienoje vietoje. O „Maxima X“ tapo bendruomenės parduotuve arti namų, į kurią žmonės užsuka kasdien greitai nusipirkti reikalingiausių produktų.

Visur, kur veikia, „Maxima“ siekia būti vertinga bendruomenės dalimi. Prekybos tinklas socialinės atsakomybės projektus įgyvendina skatindamas vaikų ir jaunimo švietimą bei bendruomeniškumą.

Taip pat „Maxima“ puoselėja narystę Lietuvos prekybos įmonių asociacijoje, Lietuvos verslo konfederacijoje bei Investuotojų forume.

Nuo 2020 m. kovo 13 d. prekybos tinklui „Maxima“ Lietuvoje vadovauja Jolanta Bivainytė.

Misija, vizija, vertybės

„Maximos“ misija: Mes atsakingai kuriame vertę užtikrindami geriausią kainą, asortimentą bei aptarnavimą mūsų klientams.

Vizija: Labiausiai vertinama mažmeninės prekybos įmonė Lietuvoje.
 
Vertybės:

Dirbame pirkėjams:
  • Dirbame taip, kad pirkėjas grįžtų
  • Su pirkėjais elgiamės sąžiningai
  • Siūlome tai, ko reikia pirkėjams
Svarbus kiekvienas:
  • Su kitu elgiuosi taip, kaip noriu, kad elgtųsi su manimi
  • Pagarbiai bendrauju su kolegomis, partneriais ir klientais
  • Esame atsakingas bendruomenės narys
Vieninga komanda:
  • Išklausome vieni kitus
  • Dalinamės žiniomis ir patirtimi
  • Gerbiame kitų darbą ir laiką
Imu ir padarau:
  • Esame aktyvūs
  • Imamės atsakomybės
  • Palaikome iniciatyvas

Daugiau informacijos rasite www.maxima.lt